Τα σκάνδαλα δεν έλειψαν ποτέ απ' τη σπουδαία κατά τ' άλλα αυτή χώρα που έχει αρχίσει βλέπει με τη σειρά της την οδυνηρή διαδικασία του διεθνούς καταμερισμού της εργασίας, χάνοντας σταθερά τη βαριά της βιομηχανία (ναυπηγεία/αυτοκίνητο) προς τον εκ δυσμών γίγαντα γείτονα. Αναρωτιέμαι, σε κάνα δυο χρόνια, ποιος άραγε θα χτίζει πλοίο στην Κορέα και ποιος θα αγοράζει Κορεάτικο αυτοκίνητο;
Για το τελευταίο, κι άλλες χώρες έχουν αρχίσει να νιώθουν το τσίμπημα : της Κίνας: Η VW κλείνει εργοστάσια, με τη χώρα να βρίσκεται σε οικονομική στασιμότητα, ενώ η κυβερνητική παράλυση της Γαλλίας φέρνει στην επιφάνεια το χρέος της χώρας που μπορεί να διακυβεύσει ακόμα και την ίδια τη συνέχεια της Ένωσης.
Γυρίζοντας στο αυτοκίνητο και στην κρίση αυτής της βιομηχανίας, που την αισθάνεται ακόμα και η Ιαπωνία (παρεμπιπτόντως, το μόνο Γιαπωνέζικο αυτοκίνητο που 'σέβονται' οι Κινέζοι, σε σύγκριση με τα δικά τους, είναι η Lexus): Παρά την κρίση, το θέμα αναδύει και μια ευχάριστη 'δροσιά': Το 500ράκι δε θα χάσει πότε τη γοητεία του, αλλά ούτε και τα 'ιερά τέρατα' της Σαντ' Αγκάτα, Μόντενα και Μαρανέλο.
Το απονενοημένο του Γιουν δεν είχε σχέση ούτε με τα δώρα της πρώτης κυρίας ούτε με τις ανοησίες περί Β. Κορέας. Απλά, ο Γιουν τα έβαλε με τη "Δημοκρατία" (με την κουλτούρα Γουόκ λένε κάποιοι) και έφαγε το κεφάλι του. Είμαι ειλικρινά περίεργος να ακούσω το σχόλιο του Ντόναλντ Τραμπ για τα τεκταινόμενα.
ΗΧ
No comments:
Post a Comment