March 06, 2019

Μια Harley 70 Μαΐων


Χωρίς πλάκα, πολύ χάζι τα κάνω τα γερόντια με τις Harley Davidson, ειδικά όταν διαλέγουν τις ώρες κοινής ησυχίας για να μας πουν με την εξάτμισή τους πως:

«εδώ είμαι κι εγώ! Κοιτάτε με! Δεν τα τίναξα ακόμα…»

Ο σημερινός ήταν πραγματικά άπαιχτος: Το μούσι μέχρι το στήθος και η αλογοουρά έως τα μισά της πλάτης. Τα δαχτυλίδια να σου πέφτει το χέρι, και το δερμάτινο, πρώτης ποιότητας, με «Harley Davidson» στην πλάτη. Το σκουλαρίκι διαμαντάκι και οι κρεμ μπότες αγυάλιστες για κάνα χρόνο και βάλε, όπως πρέπει να είναι οι μπότες ενός «ελεύθερου καβαλάρη» που ξέρει...

Την καλογυαλισμένη Harley γύρω στα 50Κ ευρώ την έκοψα, και τους Μάϊους του «καβαλάρη» γύρω στους 70.

--Πάρε κάνα σκυλάκι φίλε μου! Πιο φθηνά θα σου 'ρθει, και θα αφήσεις και πέντε δεκάρες πίσω σου σ’ αυτούς που ακολουθούν και σε περιμένουν σαν τα κοράκια.

Άντε μπράβο.
Και άσε το Woodstock και την Route 66 για το σινεμά…
Κι εμένα, στην ησυχία της μεσημεριανής μου ανάπαυλας!

ΗΧ

No comments: